Sparkle ZERO

Nie tak dawno zastanawiałem się, ile części danej gry można wydać, a robiłem to przy okazji recki czwartej już produkcji spod szyldu Ratchet i Clank. Teraz pytanie powróciło, ponieważ po raz drugi przyszło mi ewoluować w jakimś zbiorniku wodnym.

Po raz pierwszy miałem ku temu okazję w oryginalnej produkcji, jaką było flOw. Gra nie była jakąś super pozycją, ale wystarczająco dobrze sprawdzała się jako sposób na zrelaksowanie się, poza tym oferowała kilka ścieżek rozwoju. W ostatecznym rozrachunku okazała się OK za te kilkanaście złotych, które dałem za nią w PS Store w jakiejś promocji. Teraz wpadł mi na Słicza The Sparkle Zero, ponieważ po dwóch częściach Arst musiał odpocząć od tej serii. Okazało się, że dostałem ograniczoną wersję pierwowzoru, bo miałem przed sobą tylko jedną ścieżkę rozwoju (zacząłem drugie podejście, nie było zmian). Pływałem więc w wodzie jako prosty organizm ze szczypcami zamiast otworu gębowego i pochłaniałem kolejne kwadraciki, które pozwalały mi się rozrastać. Czasem pojawiały się inne większe „stworki”, które mogłem atakować. Nie wszystkie jednak dawały się zjeść od razu, czasem trzeba było się podkoksić i dopiero zrobić ponowne podejście. No i pływa się tak, zjada i schodzi coraz niżej w wodną toń. Ile tych zejść było, nie liczyłem, ale obstawię, że około dziesięć. Gdy już nie mogłem płynąć bardziej w dół, jakoś po godzinie, półtorej, dałem sobie spokój. Na szybko jeszcze wróciłem do gry przed napisaniem tego tekstu, aby się upewnić, że większe organizmy się nie respawnują. Nie znalazłem żadnego nowego, ale za to okazało się, że proces ewolucji jest ograniczony, bo po pięciu minutach zobaczyłem scenkę końcową. Niestety nie mogę powiedzieć, żebym poczuł z racji tego jakąś satysfakcję, ani w ogóle z tego całego pływania. Mam wrażenie, że ogranie jednej pozycji tego typu wystarczy na całe życie gracza, a że ta jest mocno ograniczona, to lepiej sięgnąć po inne, na Słiczu np. po The Sparkle 2 EVO.


Ocena: 3/10


Serdecznie dziękujemy Forever Entertainment
za udostępnienie egzemplarza recenzenckiego gry


Producent: MMEU
Wydawca: Forever Entertainment
Data wydania: 26 kwietnia 2018 r.
Dystrybucja: cyfrowa
Waga: 114 MB
Cena dla Switcha: 19,99 PLN

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *